اقامتی امن از ورود تا خروج

بسیار خوشحالیم که مجددا میزبان شما خواهیم بود و چنانچه می دانید این روزها میزبانی از شما عزیزان اندکی متفاوت خواهد بود. همچنین به این امر واقفیم که انتظارات میهمانانمان از نظافت و بهداشت هتل تغییر یافته است. همیشه سلامت و امنیت میهمانان و کارمندان و همشهریانمان در الویت کار قرار گرفته است.
فواصل امن در فضای های مشترک؛ افزایش ایستگاه های ضدعفونی کننده و بازنگری در استاندارهای نظافت و بهداشت هتل قسمتی از برنامه های جدید هتل می باشد که آنرا پروتکل های کووید 19 نامیده ایم.

پروتکل های کووید 19 هتل داد

– فضاهای عمومی

تیم ما وظایفش را با فضاهای عموی و پرتردد آغاز کرده است. ما متعهد میشویم که فراتر از استاندارهای معمولی بهداشت عمل کنیم و ضمانت میکنیم که از پروتکل های کوید 19 پیروی خواهیم کرد. کارکنان مشخصی موظف به نظافت مکرر سطوح پرتماس و فضای های عمومی مثل آسانسور، لابی، مبلمان، رستوران ها و حمام با مواد ضدعفونی کننده بیمارستانی می باشند. به علاوه در قسمت ورودی هتل فرش آغشته به مواد ضدعفونی پهن شده تا میهمانان بتوانند کفش های خود را قبل از ورود به هتل ضدعفونی نمایند. تب و سطح فشار خون میهمان به محض پذیرش سنجیده می شود و به منظور بالا بردن سطح امنیت میهمان و پذیرشگر فضای بیشتری جلوی دسک پذیرش تعبیه شده است. ماسک و دستکش برای میهمانان و کارمندان به اندازه کافی تهیه شده است. تابلوهای راهنما و رعایت اصول بهداشتی مربوط به کوید 19 در قسمت های مختلف هتل نصب شده تا به میهمانانمان این موضوع مهم یادآوری گردد.

– ضدعفونی کننده های دست

دستگاه ضدعفونی کننده دست در ورودی هتل، دسک پذیرش، ورودی آسانسور، سالن سمینار، رستوران ها و استخر (در صورت باز بودن) گماشته شده است. اسپری های ضدعفونی کننده دست در دسک پذیرش و پدهای الکی در پکیج های مناسب داخل اتاق ها گذاشته شده است. در صورتی که میهمان درخواست پدهای بیشتری داشته باشد در اختیارشان قرار داده می شود.

– اتاق ها

ما تعهد میکنیم که کلیه پروتکل های بهداشتی تحت عنوان کوید 19 به روز باشند. تمام اتاقها با تغییر هر میهمان کاملا تمیز و ضدعفونی میگردند و ضمنا نظافت های روزانه همچنان به مانند قبل ادامه خواهد داشت. روند نظافت اتاقها با تعویض کلیه اقلام مصرفی  شروع میشوند و از اینجاست که پروتکل های کوید 19 با نظافت کل اتاق و حمام با ضدعفونی کننده های بیمارستانی آغاز میگردد. سطوح پرتماس مثل کلیدها، دستگیره ها، کمد، تلویزیون، کنترل تلویزیون، تلفن، شوفاژ، پرده ها و وسایل داخل حمام کاملا ضدعفونی می گردند. بعد از ضدعفونی کامل اتاقها حوله ها و ملحفه های تمیز به همراه پکیج دستکش، ماسک و پد الکلی داخل اتاق ها گذاشته می شوند. چک نهایی و نظارت بر این امور به عهده  سوپروایزر می باشد تا کلیه کارها مطابق با پروتکل های کوید 19 صورت گرفته باشند.  میهمان می تواند با تماس با پذیرش درخواست مجدد نظافت یا عدم نظافت اتاق را داشته باشد. اقلام اضافه همچون ملحفه، دستمال توالت، ماسک و دستکش با درخواست میهمان در اختیارشان قرار میگیرد.
هدف ما ایمن ترین اقامت برای میهانانمان میباشد.

– غذا و نوشیدنی

بی شک کوید 19 انتظارات میهمانانمان را در رابطه با خدماتی که از رستوران دریافت می کنند تغییر داده است. بدین منظور استانداردهایی جدیدی تعریف شده که شامل فضای بین میزها و صندلی ها برای افزایش فضای امن بین مهمانان، ضدعفونی کردن میزها و صندلی ها با تغییر میهمان و تعویض رومیزی ها و نصب دستگاه ضدعفونی کننده در ورودی رستوران میباشد، به علاوه نظارت کاملی بر رعایت استانداردهای مربوط به نظافت، سرو غذا و کیترینگ صورت می گیرد.
زمانی که میهمان درخواست سرو غذا در داخل اتاق داشته باشد روم سرویس آماده خدمت رسانی خواهد بود. نیاز به رزرو کردن نیست، کافیست راحت بنشینید و به ما اجازه دهید تا به منظور آرامش و راحتی شما این امکانات را داخل اتاقتان مهیا سازیم. هر گاه شما اراده کنید، هر آنچه نیاز داشته باشید برای شما آماده می سازیم.
با ارتقا استاندارهای نظافت و بهداشت درصدد آن برآمدیم که اقامت امن تری برای میهمانانمان و محیط سالم تری برای کارمندانمان فراهم سازیم.
همانطور که شرایط مربوط به کوید 19 تغییر میکند ما نیز تغییر خواهیم کرد. پس زمانی که شما آماده باشید ما نیز برای خوش آمدگویی به شما آماده ایم.