رویاهایتان را رزرو کنید …

رزرو هتل داد

رزرو هتل داد یزد

رزرو هتل داد یزد با اتاق ها و سوئیت های منحصر به فرد و بهره مندی از خدمات متنوع و تورهای گردشگری و جهانگردی متنوع

آژانس مسافرتی آما سفر ، واقع در هتل داد، با بیش از ده سال سابقه جهت رزرو هتل داد و سایر هتل های یزد و با کادر مجرب برگزار کننده تورهای ورودی، خارجی،ایرانگردی به صورت گروهی و انفرادی ، رزرو هتل یزد و همچنین تورهای داخل یزد، کویرنوردی، سافاری… می باشد.
خواهشمند است جهت رزرو هتل داد یزد با بهترین نرخ از طریق فرم زیر زمان مورد نظر خود را جستجو نمایید و پس از تائید سبد خرید و پرداخت از طریق درگاه بانکی واچر دریافت نمایید .دریافت واچر به منزله رزرو هتل داد به صورت قطعی می باشد . شما همچنان می توانید جهت رزرو هتل های یزد، رزرو بلیط، هماهنگ کردن ترانسفر و تورهای گردشگری خود در یزد از طریق پروموشن های موجود در رزرواسیون آنلاین و یا تماس با همکاران ما در آژانس آماسفر اقدام نمایید.

رزرو هتل یزد
شــــروع رزرو
یزد، شهر بادگیرها، از گذشته‌های دور مورد توجه بازرگانان و مسافران ایرانی و خارجی بوده و هست. این شهر، از دیرباز مأمن پیروان ادیان آسمانی بوده و جلوه‌هايي‌ از باشكوه‌ترين‌ و درخشان‌ترين‌ ميراث‌ فرهنگي‌ و تمدن‌ كهن‌ ادوار مختلف‌ تاريخي‌ ايران‌ را در خود جاي‌ داده‌ است‌. بافت تاريخي يزد با مساحت عرصه ۷۴۳ و مساحت حريم ۵۰۰۰ هكتار و بيش از ۶۵۰۰ فضاي قديمي به ثبت آثار ملي و میراث جهانی یونسکو درآمده است. نامهاي قديم يزد، ايساتيس و كثه بوده و به «شهر بادگيرها»، «شهر دوچرخه ها» و «دارالعباده» نیز معروف است.

این تور به صورت پیاده‌روی در کوچه‌ها، ساباط‌ها و بازار قدیمی بافت تاریخی یزد انجام خواهد شد. قدم زدن زیر طاق‌ها و راه رفتن در کوچه‌های آشتی‌کنان چنان شما را از زندگی مدرن و پر اضطراب امروزی دور خواهد کرد که آرزو خواهید کرد کاش این آرامش همیشگی ساری و جاری باشد.

مکان‌های مورد بازدید: آب‌انبار شش بادگیری، مجموعه امیرچخماق، موزه آب، بازار زرگرها، چارسوق، مسجد جامع

مدت زمان: تقریباً 4 ساعت

خدمات تور: راهنما، ورودیه اماکن دیدنی

یزد شهری در دل کویر و نقطه عطفی در تاریخ ایران زمین به حساب می‌آید. مردمان این شهر با ادیان مختلف و آداب و فرهنگ گوناگون، قرن‌ها در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی کرده‌اند. با انتخاب این تور این امکان را خواهید داشت تا با مکان‌‌های با ارزش برای مسلمانان و زرتشتیان آشنا شوید، سختی زندگی در کویر را درک کنید و به قدرت اراده برای تغییر محیط زندگی پی ببرید.

بازدید از اماکن دیدنی یزد شامل : دخمه یا برج خاموشان، آتشکده زرتشتیان، مجموعه امیرچخماق، موزه آب، مسجد جامع، بافت تاریخی، مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر) و باغ دولت آباد

مدت زمان : 8 ساعت

خدمات تور برای تورهای شخصی : راهنما راننده

خدمات تور برای تورهای گروهی : راهنما، ترانسفر، پذیرایی میان وعده، ورودیه اماکن دیدنی

یزدگرد سوم آخرین پادشاه ساسانی پس از حمله اعراب به ایران دستور داد تا شهری را در بیابان بسازند تا خانواده خود را به این شهر گسیل دهد و آنان را از گزند آسیب در امان بدارد. زیارتگاه چک‌چک یکی از مکان‌های زیارتی زرتشتیان و منسوب به نیک بانو (حیات بانو) یکی از دختران این پادشاه ساسانی است. در نزدیکی این محل شهر میبد و بافت تاریخی آن بسیار جذاب است. بازدید از نارین قلعه شما را با قدمت حضور تمدن در این خطه آشنا خواهد کرد و با تامل در ساخت بناهایی همچون یخچال خشتی و کبوترخانه به هوشمندی مردمان کویر پی خواهید برد.

محل‌های مورد بازدید : چک‌چک یا پیرسبز، بازدید از شهر زیبای میبد شامل نارین قلعه، کاروانسرای شاه عباسی، یخچال خشتی، برج کبوتر خانه، کارگاه سفال و سرامیک

مدت زمان : 8 ساعت

خدمات تور برای تورهای شخصی : راهنما راننده

خدمات تور برای تورهای گروهی : راهنما ، ترانسفر، پذیرایی میان وعده ، ورودیه اماکن دیدنی

این تور علاوه بر زیارتگاه پیر سبز (چک چک) و آثار تاریخی شهر میبد شما را به تماشای روستایی رویایی به نام خرانق دعوت می‌کند. روستایی که برای عکاسان بسیار جذاب و بی نظیر است. روستای قدیمی خرانق در 80 کیلومتری شهر یزد واقع شده، ارگی به وسعت یک روستا که اکنون خالی از سکنه شده ولی زیبایی های معماری و طبیعی آن هر بازدیدکننده‌ای را به تحسین وا می‌دارد. روستایی با قدمت 4500 سال که بخش اعظم آن باقیمانده از دوران ساسانی است و یکی از سه منارجنبان قابل تکان خوردن در ایران در درون ارگ وکنار مسجد جامع آن قرار دارد. بازدید از روستای باستانی خرانق شامل پل قدیمی خرانق، منار جنبان، کاروانسرا و ارگ تاریخی است.

مدت زمان : تقریباً 8 ساعت

خدمات تور برای تورهای شخصی : راهنما راننده

خدمات تور برای تورهای گروهی : راهنما، ترانسفر، پذیرایی میان وعده، ورودیه اماکن دیدنی

بازدید از کمپ کویری و استفاده از طبیعت کویر همچون تپه نوردی، تماشای غروب آفتاب و آسمان پر ستاره در کنار هیجانات این تور مانند سافاری، شتر سواری و موتور سواری، به همراه پذیرایی میان وعده، دورهمی در کنار آتش، نوشیدن چای آتیشی و صرف شام، بعد از ظهر و شامگاهی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از خودروهای اف رود از طبیعت زیبای دریاچه‌ای زیبا در میان کویر استفاده نمایید و تجربه یک سافاری واقعی را داشته باشید.

مدت زمان : تقریباً 6 ساعت

خدمات تور برای تور : لطفا خدمات دقیق تورهای کویر را از راهنمای گردشگری بخواهید.

مهریز شهری در فاصله 25 کیلومتری جنوب شهر یزد با قدمتی بسیار زیاد، به‌گونه‌ای که قدیمی‌ترین آثار زندگی بشر در منطقه یزد به صورت نقاشی‌های صخره‌ای در کوه‌های اطراف آن یافت شده است. بازدید از ازگ تاریخی روستای سریزد به عنوان قدیمی‌ترین صندوق امانات دنیا متعلق به دوره ساسانی بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. در عین حال این شهر همچون یزد یکی از باغ‌های نه‌گانه ایرانی را در خود جای داده که از آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است. هنگامی که از شهر مهریز خارج شویم، پس از 30 کیلومتر در مسیر کرمان به کاروانسرایی منحصر به فرد در ایران می‌رسیم. کاروانسرای زین‌الدین که تنها کاروانسرای ایران با پلان دایره‌ای است با تاریخی بسیار جذاب شما را به تماشا می‌خواند.

مدت زمان : 8 ساعت

خدمات تور برای تورهای شخصی : راهنما راننده

خدمات تور برای تورهای گروهی : راهنما، ترانسفر، پذیرایی میان وعده، ورودیه اماکن دیدنی

بازدید از کویر آرام بافق، پیاده روی بر روی رمل های شنی، شتر سواری و سافاری ” در صورت درخواست” ؛ تماشای غروب زیبای خورشید در کویر. کویر صادق آباد بافق یکی از محل های بسیار زیبا و آرام بخش است. تپه های رملی منظره ای کم نظیر را در این محل پدید آورده است. این کویر زیبا در 120 کیلومتری شهر یزد واقع شده است. کویر صادق آباد هم‌اکنون دارای یک کمپینگ تفریحی است که در آن فعالیت‏‌هایی مانند ریگ‏نوردی، شترسواری، موتورسواری، کویرنوردی… انجام می شود. هیچ چیز در طبیعت زیباتر از تماشای غروب خورشید در کویر نیست، این تجربه را از دست ندهید.

مدت زمان : 8 ساعت

خدمات تور برای تورهای شخصی : راهنما راننده ، ورودیه کمپ کویری

خدمات تور برای تورهای گروهی : راهنما ، ترانسفر، بیمه، پذیرایی میان وعده ، ورودیه کمپ کویری ، شتر سواری ، شام

*هزینه ی سافاری در صورت درخواست به عهده ی مسافر می باشد.

گالری تصــاویر

تصاویری از خاطــرات شما

رویـاهایتان را مرور کنید

عکس ها لحظات را ثبت می کنند تا هروقت دلمان هوایشان را کرد، در گنجینه را باز و یکی یکی خاطرات را مرور کنیم. عکس هایی که روح زندگی در آن ها جریان دارد و اصالت و هویت ما را فریاد می زند. صندوقچه تصاویر هتل داد بهترین مکان برای مرور خاطرات و رویاپردازی است. اینجا گنجینه داد است.

مشاهده تصاویر هتل داد

تور مجــازی

اقامت خود را تصــور کنید

پیش از اقامت هتل را تجربه کنید

پیش از انتخاب هتل داد و اقامت در آن، این امکان را دارید که از تمام مجموعه به صورت مجازی بازدید و تجربه اقامت در آن را از نزدیک تصور کنید. پیشنهاد ما این است که از حیاط مرکزی شروع کنید، پس از یک گشت در فضای باز هتل، وارد راهروها شده و اتاق ها را از نزدیک ببینید. پشت بام را فراموش نکنید.

تور مجازی هتل داد

پیشـــنهادات ویــژه

پیشنهاداتی جذاب به داغی یزد

از تورهای گردشگری تا اقامتی مقرون به صرفه

سفر به خودی خود سرشار است از تجربه های دلچسب و تازه. چه بهتر که این تجربه با پیشنهاداتی وسوسه انگیز همراه باشد. هتل داد برای شما پیشنهادات ویژه ای درنظر گرفته است که بدون شک علاوه بر اینکه شما را از سردگمی نجات خواهد داد، لذت سفر را دوچندان خواهد کرد. یزدِ جهانی در انتظار شماست.

مشاهده پیشنهادات ویژه

رویــدادهای متنوع

جشن های باستانی و نمایشگاه های تخصصی

تاریخ های ویژه را فراموش نکنید

فرهنگ و تاریخ ایران و شهر یزد سرشار از جشن ها و سنت های باشکوهی است که برگزاری آن در کنار هم لذتش را دوچندان می کند. شما می توانید از مراسم های ویژه هتل در مناسبت های مختلف و نمایشگاه هایی که با موضوعات جذاب در هتل داد برگزار می شود، دیدن فرمایید. ما همواره شما را شگفت زده خواهیم .

مشاهده رویدادهای هتل داد