رزرو هتل داد

به آسانی با کارشناسان ما در تماس باشید …

همراه با شما از لحظه اولین تماس با هتل داد 

چنانچه تمایل به رزرو هتل داد یزد و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و نحوه اقامت خود در هتل داد را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، شما را در جهت دریافت اطلاعات صحیح راهنمایی کرده و پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با تمامی خدمات قابل ارائه توسط هتل داد می باشند و در صورت تمایل، هماهنگی های لازم جهت سفری لذت بخش و اقامت شما در هتل را انجام خواهند داد.

شما همچنین می توانید پاسخ سؤالات متداول را سریعتر از آنچه تصور می کنید در اینجا پیدا کنید …

  • یزد – خیابان دهم فروردین

  • ۳۶۲۲۹۴۰۰-۸ ۰۳۵

  • ۳۶۲۲۹۴۴۹ ۰۳۵

  • ۸۹۱۳۸۷۵۶۳۹

  • ۲۴ ساعت شبانه روز

هتل داد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید …

ما با شما تماس می گیریم!

در صورتی که نیاز به راهنمایی در مورد اقامت خود در هتل داد یزد را دارید، می توانید درخواست و  اطلاعات تماس خود را به صورت آنلاین و از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند.

    گالری تصــاویر

    تصاویری از خاطــرات شما

    رویـاهایتان را مرور کنید

    عکس ها لحظات را ثبت می کنند تا هروقت دلمان هوایشان را کرد، در گنجینه را باز و یکی یکی خاطرات را مرور کنیم. عکس هایی که روح زندگی در آن ها جریان دارد و اصالت و هویت ما را فریاد می زند. صندوقچه تصاویر هتل داد بهترین مکان برای مرور خاطرات و رویاپردازی است. اینجا گنجینه داد است.

    مشاهده تصاویر هتل داد

    تور مجــازی

    اقامت خود را تصــور کنید

    پیش از اقامت هتل را تجربه کنید

    پیش از انتخاب هتل داد و اقامت در آن، این امکان را دارید که از تمام مجموعه به صورت مجازی بازدید و تجربه اقامت در آن را از نزدیک تصور کنید. پیشنهاد ما این است که از حیاط مرکزی شروع کنید، پس از یک گشت در فضای باز هتل، وارد راهروها شده و اتاق ها را از نزدیک ببینید. پشت بام را فراموش نکنید.

    تور مجازی هتل داد

    پیشـــنهادات ویــژه

    پیشنهاداتی جذاب به داغی یزد

    از تورهای گردشگری تا اقامتی مقرون به صرفه

    سفر به خودی خود سرشار است از تجربه های دلچسب و تازه. چه بهتر که این تجربه با پیشنهاداتی وسوسه انگیز همراه باشد. هتل داد برای شما پیشنهادات ویژه ای درنظر گرفته است که بدون شک علاوه بر اینکه شما را از سردگمی نجات خواهد داد، لذت سفر را دوچندان خواهد کرد. یزدِ جهانی در انتظار شماست.

    مشاهده پیشنهادات ویژه

    رویــدادهای متنوع

    جشن های باستانی و نمایشگاه های تخصصی

    تاریخ های ویژه را فراموش نکنید

    فرهنگ و تاریخ ایران و شهر یزد سرشار از جشن ها و سنت های باشکوهی است که برگزاری آن در کنار هم لذتش را دوچندان می کند. شما می توانید از مراسم های ویژه هتل در مناسبت های مختلف و نمایشگاه هایی که با موضوعات جذاب در هتل داد برگزار می شود، دیدن فرمایید. ما همواره شما را شگفت زده خواهیم .

    مشاهده رویدادهای هتل داد