مهمان نوازی به سبک مردمان یزد …

رزرو هتل داد

امکانات و خدمات

ارائه خدماتی با کیفیت مطابق با استانداردهای بهترین هتل های دنیا …

هتل کلاسیک ایرانی _ یزدی داد، تنها هتل چهار ستاره استان یزد که در بافت تاریخی قرار دارد. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده است تا امکانات و خدمات خود را با بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد. تمام امکانات این هتل مطابق با استانداردهای برترین هتل های دنیا است. مجموعه آبی هتل داد شامل استخر، سونا و جکوزی با نهایت کیفیت، شفافیت و پاکیزگی آب استخرها با کنترل کلیه پارامترهای بهداشتی، گیفت شاپ برای خرید و تهیه سوغاتی از بهترین برندها، تاکسی سرویس، پارکینگ مسقف اختصاصی 24ساعته و روم سرویس برای سفارش های شخصی با خدمات 24ساعته در خدمت شما عزیزان است. تمام تلاش ما در این مجموعه کسب رضایت شماست.

مجموعه آبی هتل داد

استخر، سونا، جکوزی و ماساژ

هتل داد؛ نخستین و تنها هتل استان یزد که شما می توانید در کنار خدمات دیگر از مجموعه آبی نیز استفاده کنید. مجموعه آبی هتل داد، هر روز در اختیار شما میهمانان عزیز و همچنین همشهریان گرامی است. در این مجموعه همچنین اگر مایل باشید می توانید از آموزش شنا توسط مربیان مجرب نیز بهره مند شوید. استخر، سونا و جکوزی برای میهمانان هتل رایگان است. پیشنهاد می کنیم تجربه ماساژ در فضایی سرشار از آرامش، توسط نیروهای حرفه ای را به هیچ وجه از دست ندهید.

هم اکنون سانس خود را در هتل داد رزرو کنید

گیفت شاپ هتل داد

سوغاتی از دل تاریخ و  فرهنگ مردمان کویر

تهیه هدیه و سوغات برای نزدیکان یکی از بخش های لذت بخش و جدانشدنی در سفر است، مخصوصا اگر به شهری مانند یزد سفر کرده باشید. هتل داد مجموعه ای از بهترین برندها را برای خریدی متمایز و باکیفیت گرد هم آورده است تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده علاوه بر آشنایی با سوغاتی های بی نظیر یزد از جمله انواع شیرینی های سنتی همچون قطاب، باقلوا، انواع لوز، پشمک و صنایع دستی فاخری چون ترمه، زیلو، سفال و سرامیک، تجربه ای متفاوت و لذت بخش از خرید داشته باشید. گیفت شاپ هتل داد در مجاورت لابی قراردارد و تلاش شده است تا حد امکان نیازهای شما میهمانان گرامی را برآورده سازد.

درباره سوغات یزد بیشتر بدانید

سایر امکانات و خدمات

امکانات رفاهی ویژه و خدمات مثال زدنی جهت اقامتی آسوده

تاکسی سرویس

گردش درون شهری و برون شهری استان یزد

تاکسی سرویس هتل داد 8صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. می توانید با خیالی آسوده از تمام اماکن تاریخی استان یزد دیدن فرمایید، خرید کنید، در بهترین رستوران ها غذا میل بفرمایید و شهر را زیر پا بگذارید و تجربه ای خاطره انگیز را در مدت اقامتتان در یزد رقم بزنید. فقط کافی ست با پذیرش هتل هماهنگ کنید.

پارکینگ اختصاصی

پارکینگ مسقف ویژه میهمانان هتل 

پارکینگ اختصاصی هتل داد در طبقه زیرین هتل واقع شده است و در تمام ساعات شبانه روز در خدمت میهمانان گرامی هتل خواهد بود. پیشاپیش عذرخواهی ما را بابت ظرفیت محدود پارکینگ هتل داد بپذیرید. لازم به ذکر است امکان رزرو این پارکینگ از قبل وجود ندارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اقامتی راحت و دلپذیر را برای مهمانان خود فراهم کنیم.

روم سرویس ۲۴ ساعته

سفارش های شخصی در محل اقامت شما

در هر ساعت از شبانه روز فقط فهرست آنچه دلتان هوس کرده است را به ما بگویید. پرسنل مجرب هتل داد آماده خدمت رسانی به شما هستند تا بتوانید به راحتی آنچه را نیاز دارید در اتاق خود تحویل بگیرید و اقامتی لذت بخش را تجربه کنید. نگران نباشید همواره در هتل داد همراهتان هستیم. از سفرتان لذت ببرید.

گالری تصــاویر

تصاویری از خاطــرات شما

رویـاهایتان را مرور کنید

عکس ها لحظات را ثبت می کنند تا هروقت دلمان هوایشان را کرد، در گنجینه را باز و یکی یکی خاطرات را مرور کنیم. عکس هایی که روح زندگی در آن ها جریان دارد و اصالت و هویت ما را فریاد می زند. صندوقچه تصاویر هتل داد بهترین مکان برای مرور خاطرات و رویاپردازی است. اینجا گنجینه داد است.

مشاهده تصاویر هتل داد

تور مجــازی

اقامت خود را تصــور کنید

پیش از اقامت هتل را تجربه کنید

پیش از انتخاب هتل داد و اقامت در آن، این امکان را دارید که از تمام مجموعه به صورت مجازی بازدید و تجربه اقامت در آن را از نزدیک تصور کنید. پیشنهاد ما این است که از حیاط مرکزی شروع کنید، پس از یک گشت در فضای باز هتل، وارد راهروها شده و اتاق ها را از نزدیک ببینید. پشت بام را فراموش نکنید.

تور مجازی هتل داد

پیشـــنهادات ویــژه

پیشنهاداتی جذاب به داغی یزد

از تورهای گردشگری تا اقامتی مقرون به صرفه

سفر به خودی خود سرشار است از تجربه های دلچسب و تازه. چه بهتر که این تجربه با پیشنهاداتی وسوسه انگیز همراه باشد. هتل داد برای شما پیشنهادات ویژه ای درنظر گرفته است که بدون شک علاوه بر اینکه شما را از سردگمی نجات خواهد داد، لذت سفر را دوچندان خواهد کرد. یزدِ جهانی در انتظار شماست.

مشاهده پیشنهادات ویژه

رویــدادهای متنوع

جشن های باستانی و نمایشگاه های تخصصی

تاریخ های ویژه را فراموش نکنید

فرهنگ و تاریخ ایران و شهر یزد سرشار از جشن ها و سنت های باشکوهی است که برگزاری آن در کنار هم لذتش را دوچندان می کند. شما می توانید از مراسم های ویژه هتل در مناسبت های مختلف و نمایشگاه هایی که با موضوعات جذاب در هتل داد برگزار می شود، دیدن فرمایید. ما همواره شما را شگفت زده خواهیم .

مشاهده رویدادهای هتل داد