اصیل برگزار کنید …

رزرو هتل داد

سالن مراسم

برگزاری جشن ها ، کنفرانس ها و جلسات کاری با مدرنترین تجهیزات و سرویس های تخصصی

فضایی مدرن با تمام امکانات در اختیار شما عزیزان قرار دارد تا با خاطری آسوده مراسم خود را برگزار کنید. در سالن پدر کادر مجرب وحرفه ای همواره برای ارائه بهترین خدمات میزبان شما برای برگزاری انواع ضیافت ها، مراسم های خصوصی، همایش ها و جلسات کاری شما عزیزان هستند.

امکانات حرفه ای

سالن مراسم و جلسات هتل داد دارای امکانات زیر می باشد

انواع میکروفون

میکروفون کنسولی – میکروفون یقه ای – میکروفون بی سیم

اینترنت بیسیم

اینترنت پرسرعت و امکان دسترسی آزاد شرکت کنندگان

تلویزیون

تلویزیون عریض با رزلوشن فول اچ دی

کامپیوتر

سیستم های حرفه ای جهت خدمات منشی گری

ویدئو پروژکتور

کیفیت بالای نمایش جهت ارائه محتوای تخصصی

پرده نمایش

پرده های نمایش عریض در دو سمت سالن

سالن پـــــدر

پذیرایی و سرویس دهی بر اساس نوع مراسم و نیاز شما

سالن مراسم های هتل داد با طراحی زیبا و تجهیزات کامل و به روز آماده میزبانی از انواع ضیافت ها، مراسم های خصوصی، همایش ها و جلسات کاری شما است. از ویژگی های منحصر به فرد سالن پدر، امکان چیدمان مختلف صندلی ها است که شرایط چند جانبه برای انواع مراسم را فراهم ساخته است. قابل ذکر است، ظرفیت این سالن با چیدمان سینمایی 100 نفر، مدرسه ای 40 نفر و به صورت Uشکل ۲۵ نفر است. هتل داد از کادری مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات بهره گرفته است، تا ساعاتی خوش را در این سالن تجربه کنید. این سالن همچنین از تمام امکانات و خدمات صوتی و تصویری یک سالن مدرن مانند میکروفون های سیمی و بی سیم، پروژکتور، پخش کننده ویدئو، لپ تاپ و… بهره مند است. همه این موارد سبب شده، بتوانید در محیطی آرام و زیبا با معماری درخور مراسم خود را به صورت حرفه ای برگزار کنید و تجربه ای به یادماندنی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

هم اکنون سالن خود را در هتل داد رزرو کنید

چیدمان حرفه ای سالن ها

انواع چیدمان بر اساس نوع مراسم و نحوه برگزاری جلسات

نحوه ی چیدمان صندلی برای مخاطبین حاضر در سالن همایش یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. شما می توانید با توجه به نوع و اندازه سالن و تعداد افراد شرکت کننده به گونه های متفاوتی صندلی هایی که در اختیار دارید را بچینید و سالن خود را تزئین نمایید اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر نوع سمینار یا کنفرانسی نوعی چیدمان خاص را وی طلبد و اصول خاصی با نکات ریزی وجود دارد که باید رعایت شود. در همین راستا در ادامه چند نمونه از رایج ترین سبک های چیدمان صندلی در سالن های همایش را معرفی کرده ایم.

چیدمان مستطیلی

در این سبک یک میز میان تهی وسط سالن قرار می گیرد و صندلی ها دور آن چیده می شوند. میز استفاده شده برای این نوع چیدمان ظرفیتی حدود 20 نفر دارد و امکان دسترسی افراد را راحت تر می کند.

چیدمان U شکل

در این سبک چیدمان از میز نسبتا بزرگ به شکل U استفاده می شود. و برای سخنران میز و صندلی جداگانه استفاده می شود. این نوع چیدمان برای جلسات رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

چیدمان ضیافتی

استفاده از تعدادی میزهای کوچک در سراسر سالن در این نوع چیدمان حائز اهمیت است. دور هر میز نیز از صندلی های نسبتا کوچک استفاده می شود و ظرفیت هر میز 5 الی 8 نفر است. جلسات کوچک تجاری نمونه خوبی برای این نوع چیدمان است.

چیدمان سینمایی

شیوه چیدمان در این سبک درست مانند سالن تئاتر در یک راستا یا به صورت نیم دایره ای است. این نوع چیدمان برای جلسات کم تر از 2ساعت مناسب است و استفاده از صندلی های چرمی بهترین گزینه برای این سبک به نظر می رسد.

چیدمان کلاسی

شیوه چیدمان در این سبک درست مانند سالن تئاتر در یک راستا یا به صورت نیم دایره ای است. این نوع چیدمان برای جلسات کم تر از ۳ ساعت مناسب است و استفاده از صندلی های چرمی بهترین گزینه برای این سبک به نظر می رسد.

چیدمان مذاکره

این نوع چیدمان به منظور انجام مذاکرات رسمی و یا عقد قراردادهای مختلف بین دو گروه و یا سازمان مناسب است که در آن از یک میز با طول زیاد و بسته به تعداد تیم مذاکره کننده  از صندلی های روبروی هم استفاده می شود.

گالری تصــاویر

تصاویری از خاطــرات شما

رویـاهایتان را مرور کنید

عکس ها لحظات را ثبت می کنند تا هروقت دلمان هوایشان را کرد، در گنجینه را باز و یکی یکی خاطرات را مرور کنیم. عکس هایی که روح زندگی در آن ها جریان دارد و اصالت و هویت ما را فریاد می زند. صندوقچه تصاویر هتل داد بهترین مکان برای مرور خاطرات و رویاپردازی است. اینجا گنجینه داد است.

مشاهده تصاویر هتل داد

تور مجــازی

اقامت خود را تصــور کنید

پیش از اقامت هتل را تجربه کنید

پیش از انتخاب هتل داد و اقامت در آن، این امکان را دارید که از تمام مجموعه به صورت مجازی بازدید و تجربه اقامت در آن را از نزدیک تصور کنید. پیشنهاد ما این است که از حیاط مرکزی شروع کنید، پس از یک گشت در فضای باز هتل، وارد راهروها شده و اتاق ها را از نزدیک ببینید. پشت بام را فراموش نکنید.

تور مجازی هتل داد

پیشـــنهادات ویــژه

پیشنهاداتی جذاب به داغی یزد

از تورهای گردشگری تا اقامتی مقرون به صرفه

سفر به خودی خود سرشار است از تجربه های دلچسب و تازه. چه بهتر که این تجربه با پیشنهاداتی وسوسه انگیز همراه باشد. هتل داد برای شما پیشنهادات ویژه ای درنظر گرفته است که بدون شک علاوه بر اینکه شما را از سردگمی نجات خواهد داد، لذت سفر را دوچندان خواهد کرد. یزدِ جهانی در انتظار شماست.

مشاهده پیشنهادات ویژه

رویــدادهای متنوع

جشن های باستانی و نمایشگاه های تخصصی

تاریخ های ویژه را فراموش نکنید

فرهنگ و تاریخ ایران و شهر یزد سرشار از جشن ها و سنت های باشکوهی است که برگزاری آن در کنار هم لذتش را دوچندان می کند. شما می توانید از مراسم های ویژه هتل در مناسبت های مختلف و نمایشگاه هایی که با موضوعات جذاب در هتل داد برگزار می شود، دیدن فرمایید. ما همواره شما را شگفت زده خواهیم .

مشاهده رویدادهای هتل داد