طعمی غنی از تاریخ …

رزرو هتل داد

رستوران و کافی شاپ

تجربه طعم خوش غذاهای سنتی یزدی و اصیل ایرانی در کنار لذیذترین غذاهای بین المللی …

هتل داد به عنوان هتل کلاسیک ایرانی_ یزدی که در نوع خود بی نظیر است، با 2 رستوران و 2 کافی شاپ شامل رستوران آیینه و بام و کافی شاپ حیاط مرکزی و کافه گالری نیلوفر، در فضاهایی دلنشین با معماری زیبا و کاملا متفاوت مکانی پر از آرامش برای شما عزیزان در نظر گرفته است. منوی رستوران ها تمام غذاهای ایرانی، بین المللی و سنتی یزدی را شامل و در کافی شاپ ها نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع کیک ها و میان وعده ها سرو می شود. خدمت رسانی حرفه ای و صمیمی همراه با دست پخت بی نظیر آشپزهای مجموعه این اطمینان را به شما می دهد، که در یکی از بهترین رستوران ها، غذایی لذیذ را تجربه خواهید کرد که طعم آن همیشه در خاطرتان خواهد ماند. لازم به ذکر است، شما عزیزان می توانید مراسم و میهمانی های خود را با هماهنگی قبلی، به بهترین شکل ممکن در هر یک از رستوران ها و کافی شاپ های هتل برگزار کنید.

رستوران های هتل داد

رستوران آیینه

فضایی دلنشین برای مرور لبخندها فارغ از تمام دل مشغولی ها و روزمرگی ها، جایی برای یادآوری اصالت متروک، طعم های فراموش شده و فرهنگ غنی ایرانی. تجربه حس زندگی در کنار طعم های لذت بخش. در رستوران آیینه تمام غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می شود. در این مجموعه از ساعت 11 الی 18 میزبان شما عزیزان هستیم.

منوی رستوران آینه شامل انواع غذاهای ایرانی، یزدی و غذاهای بین المللی می باشد

مشـاهده منـوی رســتوران آینه

رستوران بام

اینجا همان جاست که می توانی، بنشینی روبروی تاریخ و سطر به سطر مرورش کنی. آرامش، نور، رنگ و خاطره بازی، رخ به رخ با تاریخ. راستی؛ خوردن غذاهای سنتی گیاهی و گریل را چاشنی اش کنید. در این رستوران از ساعت 11 تا 18 در خدمت شما عزیزان هستیم. رستوران بام برای مهمانی های خانوادگی و دوستانه بهترین گزینه است.

منوی رستوران بام شامل انواع غذاهای کباب، گیاهی و سنتی می باشد

مشـاهده منـوی رســتوران بام

کافی شاپ های هتل داد

کافی شاپ حیاط مرکزی

در این دنیا مکان هایی وجود دارد که بارها در رویایت در آن قدم زده ای و با تمام وجودت خندیده ای. رها، شاد و آرام. فضای بینظیر و زیبای این کافه بهترین مکان برای قرارهای کاری، خانوادگی و دوستانه است. در کافی شاپ حیاط مرکزی انواع نوشیدنی های گرم و سرد و انواع کیک ها سرو می شود. از ساعت ۸ الی ۲۳ در حیاط مرکزی میزبان شما عزیزان هستیم.

منوی کافی شاپ شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم سنتی و تنوع کیک های لذیذ

مشـاهده منـوی کافی شاپ حــیاط

کافه گالری نیلوفر

دلخوشی ها کم نیست؛ یک فضای دنج، یک نوشیدنی دلچسب و تماشای هنرِ جاخوش کرده روی دیوار. تجربه حس خوب زندگی. فضایی دوست داشتنی و دنج برای قرارهای دوستانه. در این مکان شما می توانید آثارتان را با دست های خودتان روی دیوار بزنید تا همه لذت ببرند. ساعت کاری کافه گالری نیلوفر از ساعت ۱۱ الی ۲۳ است.

منوی کافه گالری شامل نوشیدنی سرد و گرم ، کیک، سالاد و انواع ساندویچ

مشـاهده منـوی کافــه گــالری

گالری تصــاویر

تصاویری از خاطــرات شما

رویـاهایتان را مرور کنید

عکس ها لحظات را ثبت می کنند تا هروقت دلمان هوایشان را کرد، در گنجینه را باز و یکی یکی خاطرات را مرور کنیم. عکس هایی که روح زندگی در آن ها جریان دارد و اصالت و هویت ما را فریاد می زند. صندوقچه تصاویر هتل داد بهترین مکان برای مرور خاطرات و رویاپردازی است. اینجا گنجینه داد است.

مشاهده تصاویر هتل داد

تور مجــازی

اقامت خود را تصــور کنید

پیش از اقامت هتل را تجربه کنید

پیش از انتخاب هتل داد و اقامت در آن، این امکان را دارید که از تمام مجموعه به صورت مجازی بازدید و تجربه اقامت در آن را از نزدیک تصور کنید. پیشنهاد ما این است که از حیاط مرکزی شروع کنید، پس از یک گشت در فضای باز هتل، وارد راهروها شده و اتاق ها را از نزدیک ببینید. پشت بام را فراموش نکنید.

تور مجازی هتل داد

پیشـــنهادات ویــژه

پیشنهاداتی جذاب به داغی یزد

از تورهای گردشگری تا اقامتی مقرون به صرفه

سفر به خودی خود سرشار است از تجربه های دلچسب و تازه. چه بهتر که این تجربه با پیشنهاداتی وسوسه انگیز همراه باشد. هتل داد برای شما پیشنهادات ویژه ای درنظر گرفته است که بدون شک علاوه بر اینکه شما را از سردگمی نجات خواهد داد، لذت سفر را دوچندان خواهد کرد. یزدِ جهانی در انتظار شماست.

مشاهده پیشنهادات ویژه

رویــدادهای متنوع

جشن های باستانی و نمایشگاه های تخصصی

تاریخ های ویژه را فراموش نکنید

فرهنگ و تاریخ ایران و شهر یزد سرشار از جشن ها و سنت های باشکوهی است که برگزاری آن در کنار هم لذتش را دوچندان می کند. شما می توانید از مراسم های ویژه هتل در مناسبت های مختلف و نمایشگاه هایی که با موضوعات جذاب در هتل داد برگزار می شود، دیدن فرمایید. ما همواره شما را شگفت زده خواهیم .

مشاهده رویدادهای هتل داد