اقامتی امن در محیطی رویایی

نگران نباشد، ما مراقبتان هستیم

عجیب‌ترین تجربه‌ی عمرمان را پشت سر می‌گذاریم و زندگی‌مان به قبل و بعد از کووید 19 تقسیم و سلامتی با فاصله‌ی زیاد با هر چیز دیگری، به باارزش‌ترین داریی‌مان تبدیل شده. اما در همین روزهای پُر از فاصله، دوری و دلتنگی هتل داد، با رعایت تمام دستورالعمل‌ها و اقدامات پیشگیرانه‌ی ارائه‌ شده توسط سازمان بهداشت جهانی، برای اقامت میهمانان خود و ثبت لحظاتی خاطره‌انگیز برای آنها برنامه‌ریزی کرده‌است، ما در هتل داد حواسمان به لبخندهای شما و مراقبت از تمام پرسنل و میهمانان است، زیرا حال خوبِ شما حالِ خوب ماست.
در این روزهای پُردغدغه برای مجموعه‌ی هتل داد سلامت مهمانان و پرسنل از هر چیزی بااهمیت‌تر است، به همین علت تمام قسمت‌های هتل با اقدامات پیشگیرانه‌ی به روز و در سطح بین‌الملل به محیطی پاک و امن تبدیل کرده‌است، تا میهمانان اقامتی ایمن، بانشاط و به‌دور از هرگونه استرس را تجربه کنند.

بخشی از اقداماتِ پیشگیرانه‌ی هتل داد برای ایجاد محیطی امن و اقامتی دلپذیر:

  • نظافت دقیق و ضد‌عفونی اتاق‌های میهمانان
  • ضد‌عفونی مکرر نقاط پرُتماس از جمله: دکمه‌های آسانسور، دستگیره‌های در، پیشخوان‌های پذیرش، حمام‌ها و اتاق‌های کنفرانس
  • قرار دادن محلول ضدعفونی دست در محل‌های پُرتردد هتل، مانند لابی
  • استفاده از دماسنج‌های مادون قرمز موجود در بخش پذیرش جهت انجام بررسی دمای بدنِ میهمانان و پرسنل، در صورت درخواست
  • تهیه ماسک و دستکش‌های پزشکی درصورت درخواست برای میهمانان و پرسنل، مشروط به در دسترس بودن.
  • آموزش به‌روز پرسنل برای اطمینان از آگاهی آنها نسبت به رعایت اصول بهداشتی در برابر بیماری کووید 19؛ این امر برای کمک به مبارزه با شیوع این ویروس‌ و سلامت پرسنل و میهمانان حیاتی است.

همچنین طی جلساتی دستورالعمل‌های ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی و مقامات بهداشت محلی، به پرسنل هتل اطلاع داده شده‌است و آنها آماده هستند تا در صورت بروز هرگونه احساس ناخوشایندی در میهمانان و یا نیاز به کسب اطلاعاتِ به روز، آنها را راهنمایی و یاری نمایند. همچنین برای آگاهی از روندِ آموزش‌ها به پرسنل و وضعیتِ قسمت‌های مختلف هتل، طی جلسات روزانه تمام جزییات مورد بررسی قرار می‌گیرد.
قابل ذکر است، هتل داد از طریق ارتباط مداوم با مقامات بهداشتی محلی و کشوری در صورت نیاز مشاوره‌های لازم را دریافت می‌نماید.
بدون شک کووید 19 و این روزهای تلخ به زودی ما را ترک خواهد گفت، اما در این روزها نیز هتل داد؛ همچون گذشته به میهمانان خود این اطمینان را می‌دهد که این یادگار 80ساله با رعایت تمامِ اصول بهداشتی، آمادگی استقبال از آنها را دارد و تمام تلاشش را می‌کند تا آرامش را به آنها هدیه دهد.

پای قولمان می مانیم