خاطراتتان را مــرور کنید …

رزرو هتل داد

نقل قول دیگران

تجربه های به یادماندنی و خاطرات شما از سفر به یزد و اقامت در هتل داد 

سالانه هزاران مسافر و جهانگرد از جای جای کشور و اقصی نقاط جهان با فرهنگ ها، زبان ها و گویش های متنوع در هتل داد یزد اقامت دارند و ما افتخار این را داریم تا پذیرای مسافرانی باشیم که هر چند کوتاه میهمان شهر و دیار ما هستند اما خاطراتی را در ذهن ما شکل می دهند که یک عمر با ما همراه است. به اشتراک گذاشتن این خاطرات از زبان خود میهمانان هتل حال و هوایی وصف ناشدنی دارد که ثبت آن خالی از لطف نیست. ما پیوسته در تلاشیم تا خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی از سفر به یزد را در حافظه شما حک کنیم.

” گذر از هياهو “

مازیار م.

براي دومين سال متوالي قبل از شروع تعطيلات نوروز براي دور شدن از هياهوي سال ،به يزد سفر كردم فقط بدليل اقامت در هتل داد براي من و خانواده تجربه بسيار دل انگيزي بود و سعي خواهيم كرد سالهاي بعد هم اين سفر را تكرار كنيم هتل بسيار زيبايست و بهترين فضا براي دوري از تنش و استرس هاي معمول

” اقامتی عالی در هتل داد “

جلال ف.

من برای سفر کاری در این هتل اقامت داشتم که به نظرم هتل خیلی خوبی بود.اتاق موردنظرمان هم خیلی تمیز بود و هم اینکه ابعاد مناسبی داست.سرو صبحانه و نهار بسیار عالی بود و منو کامل بود.معماری هتل کاملا سنتی و زیبا است.من حتما در سفر با خانواده ام باز هم همین هتل را انتخاب میکنم.

” خستگی یک‌ساله‌ام در رفت “

مریم ص.

کارکنان بسیار محترم و مهربان. نظافت عالی. محیط آرام. معماری چشم‌نواز. آب استخر گرم و تمیز. ماساژ حرفه‌ای. هر کسی بعد از یک سال کاری واقعا نیاز به استراحت در تعطیلات دو هفته‌ای نوروز دارد. این تجدید قوا در هتل داد کامل است. حتی دختر چهارساله‌ام هم دوست نداشت از هتل دل بکند. ما اقامتمان در یزد را یک شب تمدید کردیم تا فقط از بودن در هتل لذت ببریم.

” اقامت به یادماندنی “

شهریار ح.

هتل داد , هتلی است با معماری سنتی و بسیار با صفا و آرام و اتاقهایی پاکیزه و کارکنان بسیار مودب . اقامت من و خانواده ام در این هتل جزو ایام به یادماندنی ما خواهد بود .

” هتل مدرن و سنتی زیبا “

آذین ح.

هتل واقعا زیبا بود تلفیقی از معماری سنتی و مدرن. من برای تفریح به شهر یزد اومده بودم که اولین بارم بود این شهر رو میدیدم. شهر واقعا زیبا و بی نظیر بود اما هتل از خود شهر زیباتر بود. اتاق تمیز و مرتب و سرویس دهی عالی. فقط گاهی وقتا اینترنت قطع میشد. صبحونه هم واقعا خوب و باکیفیت بود

گالری تصــاویر

تصاویری از خاطــرات شما

رویـاهایتان را مرور کنید

عکس ها لحظات را ثبت می کنند تا هروقت دلمان هوایشان را کرد، در گنجینه را باز و یکی یکی خاطرات را مرور کنیم. عکس هایی که روح زندگی در آن ها جریان دارد و اصالت و هویت ما را فریاد می زند. صندوقچه تصاویر هتل داد بهترین مکان برای مرور خاطرات و رویاپردازی است. اینجا گنجینه داد است.

مشاهده تصاویر هتل داد

تور مجــازی

اقامت خود را تصــور کنید

پیش از اقامت هتل را تجربه کنید

پیش از انتخاب هتل داد و اقامت در آن، این امکان را دارید که از تمام مجموعه به صورت مجازی بازدید و تجربه اقامت در آن را از نزدیک تصور کنید. پیشنهاد ما این است که از حیاط مرکزی شروع کنید، پس از یک گشت در فضای باز هتل، وارد راهروها شده و اتاق ها را از نزدیک ببینید. پشت بام را فراموش نکنید.

تور مجازی هتل داد

پیشـــنهادات ویــژه

پیشنهاداتی جذاب به داغی یزد

از تورهای گردشگری تا اقامتی مقرون به صرفه

سفر به خودی خود سرشار است از تجربه های دلچسب و تازه. چه بهتر که این تجربه با پیشنهاداتی وسوسه انگیز همراه باشد. هتل داد برای شما پیشنهادات ویژه ای درنظر گرفته است که بدون شک علاوه بر اینکه شما را از سردگمی نجات خواهد داد، لذت سفر را دوچندان خواهد کرد. یزدِ جهانی در انتظار شماست.

مشاهده پیشنهادات ویژه

رویــدادهای متنوع

جشن های باستانی و نمایشگاه های تخصصی

تاریخ های ویژه را فراموش نکنید

فرهنگ و تاریخ ایران و شهر یزد سرشار از جشن ها و سنت های باشکوهی است که برگزاری آن در کنار هم لذتش را دوچندان می کند. شما می توانید از مراسم های ویژه هتل در مناسبت های مختلف و نمایشگاه هایی که با موضوعات جذاب در هتل داد برگزار می شود، دیدن فرمایید. ما همواره شما را شگفت زده خواهیم .

مشاهده رویدادهای هتل داد