لیست بهترین هتل های یزد به همراه قیمت، آدرس و شماره تماس جهت رزرو اینترنتی

هتل های یزد

تاریخچه بهترین هتل های یزد

دلت که هوای سفر می کند، شهری را که با روحیه و هدف سفرت هم خوانی دارد انتخاب می کنی و در قدم بعد به فکر محل اقامتت می افتی. همیشه یکی از گزینه ها هتل های یزد است. حال باید ببینی دوست داری در هتلی لوکس و مجلل روزهای سفر خود را سر کنی یا میل به آشنایی با فرهنگ و تاریخ و هنر تو را به اقامت در هتل های سنتی و بوم گردی وامی دارد.
ایران از قدیم الایام به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیای خاص، یکی از مسیرهای پرتردد محسوب می شد و پذیرایی از مسافران در کشورمان قدمتی طولانی دارد، به اندازه ای که شاه عباس صفوی دستور به ساخت1000 کاروانسرا داد. این روند ادامه یافت و شهرها دست به ساخت هتل های لوکس و شیک زدند. اما زمانی رسید که سفرهای گردشی کم کم رنگ و بوی فرهنگی نیز به خود گرفت و مردمِ علاقه مند به آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی هر شهر، به آن سفر می کردند و این امر جرقه ای بود برای تاسیس هتل های ایرانی یا همان سنتی.

هتل های ایرانی یا سنتی

هتل های ایرانی معمولا همان خانه های اعیانی قدیم هستند که با مرمت و تجهیز، تبدیل به فضایی با حال و هوای قدیم همراه با آسایش و راحتی بیش تر برای اقامت مسافران می شوند. ساخت هتل از خانه های قدیمی یکی از راهکارهای صرفه جویی در هزینه هاست، زیرا ساخت هتل به سبک سنتی از صفر، مستلزم هزینه های هنگفت است. در این مدل از هتل ها سعی می شود وسایل و تزیینات قدیمی یا حداقل به ظاهر قدیمی و سنتی به کار رود تا مسافر کاملا خود را در همان حال و هوایی حس کند که صدها سال پیش ساکنان آن خانه داشتند. بودن در هتل های سنتی می تواند برای افرادی که تجربه ای از بودن در این فضاها ندارند به یادماندنی باشد و خاطره بازی باشد برای کسانی که در خانه های اجدادی خود اوقاتی را سپری کرده اند.
هتل های سنتی اغلب در بافت تاریخی شهرها قرار دارند، به همین دلیل در طراحی و ساخت و ساز هتل ها به سبک سنتی باید قوانین معماری مربوط به نما و نوع مصالح رعایت شود تا مبادا آسیبی به چهره بافت قدیم شهر بزند.
یکی از طرفداران پر و پا قرص این هتل ها توریست های خارجی هستند که با کمال میل اقامت در هتل های سنتی را به هتل های لوکس ترجیح می دهند.
یکی از مزایای این هتل ها، نزدیکی آن ها به بافت تاریخی است که می تواند مسائلی مانند ایاب و ذهاب در شهری غریب را سهولت ببخشد.

چه شهرهایی ظرفیت ساخت هتل سنتی دارند؟

اغلب شهرهای ایران دارای بافت سنتی و خانه های قدیمی یا کاروان سراهایی هستند که هنوز می تواند احیا شوند و مورد استفاده قرار بگیرند یا تعداد زیادی از آن ها هم اکنون به هتل ها، بوم گردی ها، رستوران ها و کافه های سنتی تبدیل شده اند. یزد، اصفهان، شیراز، کرمان، کاشان و … جزو این شهرها محسوب می شوند.
شهر یزد دارای اقامتگاه ها و هتل های سنتی، هتل های تلفیقی (سنتی و مدرنیته) و هتل های لوکس است.

بهترین هتل های یزد از سنتی تا مدرن

شهر یزد پر است از خانه های اشرافی قدیمی که اکنون تغییر کاربری داده و تبدیل به هتل های سنتی شده اند. اتاق های سه دری و پنج دری شده اند اتاق هایی با تخت های دو نفره و چهار نفره و اتاق های کوچک اطراف خانه، اتاق های تک خواب. حیاط بزرگ خانه پر شده از میز و تخت هایی که برای استراحت و صحبت و نوشیدن چای و شربت دور تا دور آن قرار گرفته است. بادگیرها هنوز حیرت آورند و در حوض های پر از آب گاهی ماهی های قرمز را می بینی که یا یک جا جمع شده اند یا به سرعت در حال شنا هستند. درخت ها و گل های باغچه نیز لذت این دیدنی ها را چند برابر می کنند. مطبخ ها تبدیل به آشپرخانه هتل شده اند و با سِرو غذاهای سنتی، مهمانان را به یاد دستپخت مادربزرگ های شان می اندازند.
اکثر هتل های سنتی یزد متعلق به عصر قاجاریه هستند، اما هتل هایی با قدمتی بیش تر نیز وجود دارند مثلا دوره صفویه. حتی هتلی با قدمت ایلخانی (800 ساله) در عقدای اردکان یزد پذیرای مهمانان است.

هتل باغ

برخی از بناهای قدیمی یزد که دارای باغ های بزرگ بودند نیز به هتل هایی تحت عنوان “هتل باغ” تبدیل شده اند. این نوع از هتل ها بسیار بزرگ تر از هتل های سنتی هستند و به جای حیاط خانه، می توانید در باغ های زیبای آن قدم بزنید. اولین هتل باغ ایرانی هتل مشیرالممالک است که در باغی قدیمی متعلق به دوره قاجاریه به وسعت 13000متر مربع و در شهر یزد قرار دارد. اقامتگاه سنتی پهلوان پور مهریز با قدمتی چند صد ساله نیز به نوعی هتل باغ محسوب می شود.

اقامتگاه بوم گردی

اگر خواستار سپری کردن اوقات خود به صورت کاملا سنتی هستید به شما اقامت در بوم گردی ها را پیشنهاد می کنیم. اغلب این اقامتگاه ها حتی اتاق های کف خواب دارند که به ویژه برای توریست های خارجی بسیار جذاب و جالب است. آشپزی با خود مهمانان است و محیطی بسیار دوستانه و شبیه به خانه را برای مهمان تداعی می کند.
معمولا این مدل اقامتگاه ها از نظر هزینه مناسب تر از هتل ها هستند.

هتل تلفیقی (سنت و مدرنیته)

هتل های سنتی اغلب دارای امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز هستند و به گونه ای تلفیقی از سنت و مدرنیته محسوب می شوند. فضا، اتاق ها، دیوارها و نقاشی ها همه قدیمی هستند، اما درون اتاق ها تلویزیون، تلفن و چایی ساز و … قرار داده می شود. به نوعی گذران اوقات در فضایی قدیمی با امکانات امروزی.
برخی از هتل های یزد مانند هتل صفاییه با ساخت قسمتی جدید برای هتل، به نوعی به این مسئله جلوه ای ویژه بخشیده است.

هتل لوکس و مدرن

یزد شهری توریستی است که این مسئله بعد از جهانی شدن ش پررنگ تر نیز شده است. به همین دلیل برای جذب هرچه بیش تر توریست باید تمامی سلیقه ها مدنظر قرار بگیرد. علاوه بر سوئیت ها و اقامتگاه های سنتی و استقبال زیاد از هتل های سنتی، مسافرانی نیز هستند که تمایل به اقامت در محلی لوکس و مدرن دارند. هتل هایی مانند هتل پنج ستاره صفاییه، هتل چهار ستاره ارگ و هتل زنبق جزو این دسته محسوب می شوند.
سایت های رزرو اینترنتی هتل های یزد
برای رزرو راحت تر اتاق در هتل های یزد، می توانید از طریق سایت هایی مانند اسنپ تریپ، جاباما و … اقدام کنید. در این سایت ها لیست هتل های یزد با قیمت و شماره تلفن جهت تماس و دریافت اطلاعات، قرار داده شده است که می توانید هتل هایی با قیمت مناسب با بودجه خود انتخاب کنید، اعم از هتل های 5 ستاره یزد تا سایر هتل ها با امکانات متفاوت. اسامی هتل هایی که در این سایت ها عنوان می شود، معمولا جزو بهترین هتل های شهر یزد با قیمت های متفاوت هستند. حتی در مواردی شاهد تخفیف ویژه هتل های یزد برای مسافران خواهید بود. بعضی اوقات رزرو هتل های 5 ستاره شهر یزد در زمان هایی که سفر به یزد کمتر صورت می گیرد، با تخفیف های خوبی همراه است که نسبت به امکانات هتل های 5 ستاره می تواند بهترین گزینه برای اقامت محسوب شود. هتل های تخفیف دار و هتل های ارزان قیمت یزد می تواند انتخاب مناسبی برای اقامت های طولانی باشد.
بیش ترین تخفیف هتل های یزد مربوط به فصل هایی است که آب و هوای شهر یزد چندان برای سفر مناسب نیست. به این ترتیب در زمان سفر در چنین فصولی می توانید از طریق سایت های مربوطه اسامی هتل های تخفیف خورده را پیدا کنید.
رزرو نوروزی هتل های یزد به خصوص رزرو هتل های سنتی یزد، کمی سخت تر از سایر زمان ها صورت می گیرد، زیرا نوروز یکی از بهترین اوقات برای سفر به یزد است، به همین دلیل رزرو هتل های یزد در نوروز ۹8 آمار بالایی داشت.

اسامی بهترین هتل های یزد جهت رزرو آنلاین

لیست بهترین هتل های یزد از نظر امکانات جهت اقامت در یزد:

هتل داد یزد (بهترین هتل یزد از نظر مسافران)

واقع در خیابان دهم فروردین، قدمت 80 سال
هتل داد نزدیک به بافت قدیم و هم چنین بنای آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیر چخماق است. معماری هتل داد به خاطر استفاده از کاه گل و آجر و کاربرد قوس ها، طاق نماها و نورگیرهای زیبا بسیار جلب توجه می کند.
گودال باغچه ی این بنا، زیبایی آن را دو چندان کرده است. این هتل دارای تالارهای مختلف برای برگزار همایش و جشن است.

هتل سنتی مظفر

واقع در محله خلف باغ، متعلق به دوره قاجاریه (قدمت 200 سال)، بازسازی شده در سال 1388
بنای هتل از بخش هایی چون پنج دری، بادگیر و تالاری باشکوه، زورخانه ی سنتی، کافه و سفره خانه سنتی تشکیل شده است.

هتل مشیرالممالک

واقع در بلوار مشیر، متعلق به دوره قاجاریه
اولین هتل باغ ایرانی با معماری و تجهیزات کاملا سنتی و امکانات رفاهی در باغی قدیمی متعلق به دوره قاجاریه به وسعت 13000 متر مربع است. سقف های کاربندی، دیوارهای نقاشی شده و نهرهای آب و باغ زیبا، اقامت در آن جا را رویایی می کند. دو طوطی آفریقایی بزرگ و دو مرد با دو قامت متفاوت که یکی قوی هیکل و دیگری ریزه اندام با پوشیدن لباس های قدیمی دوره قاجاریه، از جمله دیدنی های جالب هتل هستند.
در باغِ هتل، فروشگاه صنایع دستی، باشگاه، کافی شاپ و … نیز قرار دارد. گذر از باغ و نشستن بر روی صندلی هایی که در میان درختان گذاشته شده است، از جذابیت های دیگر آن محسوب می شود. اتاق ها و سوئیت های سنتی هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز باغ هستند و برخی از اتاق ها در نارنجستان و حیاط های کوچک قرار دارند.

هتل فهادان

واقع در محله فهادان، متعلق به دوره قاجاریه (قدمت 250 سال)
درست در قلب بافت تاریخی یزد و در نزدیکی مسجد جامع “خانه تهرانی ها” اکنون هتل فهادان شده است و علاوه بر نام هتل، عنوان موزه را نیز بر دوش می کشد. اقامت در این هتل به شما این اجازه را می دهد که به راحتی و با پای پیاده از زندان اسکندر، بقعه دوازده امام، خانه لاریها، خانه ملک زاده و زورخانه ابوالفضل و … دیدن کنید.
در این هتل آثار تاریخی و قدیمی زیادی وجود دارد و حیاط مرکزی و نارنجستانِ آن به قهوه خانه و رستوران تغییر کاربری داده است. ساختمان هتل سه حیاط دارد: حیاط اصلی، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی، هم چنین دارای سه بادگیر زیبا، تالار بزرگ، چاه خانه، سرداب و هشتی و دربند است و پشت بام بزرگ آن، چشم انداز بافت تاریخی را پیش روی شما قرار می دهد.

هتل لب خندق

متعلق به دوره قاجاریه، بازسازی شده در سال 1389
خانه تاریخی “خاندان طیبی” اکنون تبدیل به هتل لب خندق شده است که نزدیک به بافت تاریخی، بازار، میدان تاریخی امیر چخماق، خیابان قیام، بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجه علی، بازار شاهزاده فاضل قرار دارد.
این هتل دارای حیاط اصلی و نارنجستان، بادگیر، تالار، هشتی و پشت بامی مشرف به بافت تاریخی است.

هتل سنتی مهر

متعلق به دوره قاجاریه ( قدمت200 سال)
این هتل قبلا معروف به خانه “زرگر یزدی” بود و دارای دو حیاط اصلی و نارنجستان است. بادگیرهای بلند، تالار بزرگ، سرداب زیبا، هشتی، شیشه های رنگی، درهای چوبی و … جزو زیبایی های هتل محسوب می شوند.
هتل مهر در نزدیکی میدان تاریخی امیر چخماق، خیابان قیام قرار دارد.

هتل والی

متعلق به دوره صفویه (قدمت 400 سال)
این هتل معماری دوره صفویه را به نمایش می گذارد. بنای هتل شامل فضای اندرونی و بیرونی، هشتی با گچ کاری و کادربندی، نارنجستان و سرداب است. این هتل نیز در نزدیکی بافت تاریخی قرار دارد.

هتل ملک التجار

متعلق به دوره قاجاریه (قدمت 300 سال)
هتل تاریخی ملک التجار یزد عنوان اولین هتل خشت خام در جهان را به خود اختصاص داده است. این هتل 5 ستاره با همان معماری قدیمی و زیبای خود با امکانات رفاهی مشغول فعالیت است.
تزئینات داخلی این هتل مانند نقاشی دیوارها با رنگهای طبیعی, راویزهای آب طلاکاری شده و طاق نماها را می توان یکی از شاهکارهای معماری دوران قاجاریه در نظر گرفت. دیوار و سقف بیشتر اتاق ها نقاشی شده است. ورودی هتل یک کوچه باریک با دیوارهای بلند است که گذرِ 4 نسل از خاندان ملک التجار را به خود دیده است.
ورودی زیبا، هشتی شش ضلعی، قسمت زمستانه، تابستانه، بهارخواب، شاه نشین، ستون های چوبی، حیاط، اتاق آینه، بادگیر و حوض بزرگ هتل از جمله جاذبه های آن است.

هتل سنتی ادیب الممالک

متعلق به دوره قاجاریه (قدمت بیش از 200 سال)
شاه نشین و سرداب و حیاط این هتل بسیار زیبا است. همچنین دارای حمامی قدیمی با خزینه، حوضچه ها و رختکن است. یکی از علل معروفیت این هتل رستوران سنتی آن است که معماری آن مربوط به دوره قاجاریه است.
هتل در بافت تاریخی قرار دارد و مسیر رسیدن به مسجد جامع یزد، خانه لاری ها، موزه سکه، زندان اسکندر و بازار سنتی را سهولت می بخشد.

هتل صفاییه

واقع در محله صفاییه
هتل 5 ستاره صفائیه یزد دارای بخش جدید و قدیمی است که بخش جدید با عنوان هتل چهارستاره پارسیان صفائیه به نوعی نماد معماری تلفیقی سنت و مدرنیته محسوب می شود. هتل قدیم آن به هتل باغ معروف است.
در فضای لابی و حیاط هتل، مغازه های صنایع دستی فعالیت دارند. هم چنین در حیاط سوئیت هایی زیبا نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل ارگ

واقع در منطقه صفائیه یزد در دامنه کوه مجاور جاده کمربندی کرمان یزد و شیراز و نیز روبروی نمایشگاه بین المللی یزد
در نزدیکی دخمه زرتشتیان، هتل ارگ یزد تاسیس شده است. طراحی نمای بیرونی هتل به صورت آجر و کاه گل و حیاط مرکزی است و معماری داخلی آن مدرن و لوکس است. این هتل علاوه بر اتاق و سوئیت، دارای سالن جشن، سالن کنفرانس، سالن جشن تولد، فضای ورزشی بوت کمپ، رستوران صبحانه، رستوران ناهار و شام، کافی شاپ داخل لابی، کافی شاپ حیاط مرکزی، روم سرویس 24 ساعته و غرفه صنایع دستی و ترمه نیز هست.

لیست هتل های یزد همراه با شماره تلفن و آدرس

هتل درجه تعداد اتاق سال تاسیس آدرس شماره تلفن
هتل داد یزد 4 ستاره 88 1386 خیابان دهم فروردین 36229400
هتل صفائیه یزد 5 ستاره 192 1335 صفائیه, خیابان تیمسار فلاحی 38242811
هتل مشیر الممالک یزد 4 ستاره 106 1383 بلوار مشیر 35253979
هتل ارگ یزد 4 ستاره 46 1392 صفائیه, پشت دخمه 38285000
هتل زنبق یزد 4 ستاره 28 1390 بلوار جمهوری 35260920
هتل ملک التجار یزد 4 ستاره 22 1380 خیابان قیام, بازارچه پنجه علی 36224060
هتل لاله یزد 3 ستاره 40 1383 بلوار بسیج 36225048
هتل مهر یزد 3 ستاره 27 1383 لب خندق 36227400
هتل فهادان یزد 3 ستاره 28 1387 فهادان 36300600
هتل والی یزد 3 ستاره 19 1387 خیابان امام, 36228052
هتل سنتی یزد یزد 3 ستاره 23 1385 میدان امیر چخماق 36228500
هتل مظفر یزد 3 ستاره 19 1389 خیابان مطهری, کوچه خلف باغ 36227783
هتل تهرانی یزد 3 ستاره 45 1381 میدان ابولفضل 37215551
هتل پارسیان یزد 3 ستاره 33 1351 بلوار جمهوری, پشت بیمارستان افشار 35254111
هتل جهانگردی یزد 3 ستاره 38 1365 بلوار دانشجو 36249127
هتل راه و ما یزد 3 ستاره 29 1395 صفائیه , بلوار شهید قندی 9131520421
هتل کاروان یزد 3 ستاره 31 1380 بلوار آزادگان 37210511
هتل مهتاب تفت 3 ستاره 15 1395 ده بالا 9131518944
هتل خاتم یزد 3 ستاره 40 1385 بلوار جمهوری 35235001
هتل بهجت میبد 3 ستاره 22 1385 بلوار بسیج 32355005
هتل نیکان بافق 3 ستاره 65 1393 بلوار سنگ آهن 32429004
هتل کهن کاشانه یزد 2 ستاره 18 1383 خیابان امام محله فهادان 36212485
هتل کاروانسرا مشیر یزد 2 ستاره 19 1384 بلوار امامزاده جعفر, خیابان مصلی 36227050
اقامتگاه سنتی کاروانسرای زین الدین مهریز 2 ستاره 31 1382 قبل از مسجد ابولفضل 38243338
هتل رویای قدیم یزد 2 ستاره 12 1394 خیابان سلمان, کوچه شهید کاری 36272718
هتل اطلس یزد 2 ستاره 17 1382 بلوار شهید صدوقی 37247100
هتل فرهنگیان یزد 2 ستاره 29 1380 صفائیه, خیابان عدالت 38250041
هتل ملیکا یزد 2 ستاره 16 1382 بلوار جمهوری 35238000
هتل آرتمیس یزد 2 ستاره 14 1397 خیابان صدوقی 9132560956
هتل شیرکوه تفت 2 ستاره 38 1379 بلوار شهید بهشتی 32633501
هتل مهمانسرای اردکان اردکان 2 ستاره 18 1361 بلوار شهید بهشتی 32226969
هتل فرهنگ یزد 2 ستاره 23 1353 میدان شهید بهشتی, خیابان امام 36260725
هتل رز یزد 2 ستاره 11 1385 میدان شهید بهشتی, خیابان امام 36228753
هتل جاده ابریشم یزد 1 ستاره 10 1382 خیابان مسجد جامع 36252730
هتل ادیب الممالک یزد 1 ستاره 17 1387 خیابان قیام کوچه لب خندق 36229324
اقامتگاه سنتی کورش یزد 1 ستاره 13 1387 فهادان 36203580
هتل روشن یزد 1 ستاره 22 1383 خیابان دهم فروردین 36229707
هتل ثلاثی یزد 1 ستاره 13 1373 بلوار امامزاده جعفر 36220677
هتل کاریز اردکان 1 ستاره 11 1385 بلوار شهید بهشتی 32226062
هتل باغسرا اردکان 1 ستاره 6 1388 جنب شهرداری 32239251
هتل باران اشکذر 2 ستاره 22 1394 رضوان شهر, بلوار 45 متری 32728640
هتل ستاره شهر مهریز 1 ستاره 8 1392 کیلومتر یک جاده مهریز– یزد 32529688
اقامتگاه سنتی شاه عباسی مهریز 1 ستاره 14 1386 جاده یزد — کرمان بعد از ورودی شهر 32529595
هتل علمدار بافق 3 ستاره 21 1395 بلوار انقلاب 32429230
هتل سروش یزد 1 ستاره 9 1384 بلوار بسیج, روبروی شرکت آب 36268802
هتل شرق یزد 1 ستاره 21 1385 خیابان مسجد جامع 36267783
هتل شهران یزد 1 ستاره 6 1397 بلوار نصر 9135175321
هتل فاضلی یزد 3 ستاره 16 1395 میدان وقت الساعه 9131546603
اقامتگاه سنتی علی بابا یزد 10 1387 خیابان مسجد جامع 36204160
اقامتگاه سنتی ترمه یزد 3 ستاره 11 1393 خیابان مسجد جامع 36207411
اقامتگاه سنتی لب خندق یزد 10 1389 خیابان قیام, کوچه لب خندق 36226003
اقامتگاه سنتی ساباط یزد 6 1387 خیابان شهید رجائی, قبل از باغ دولت آباد 36229334
هتل خوان دو حد یزد 3 ستاره 38 1394 بلوار عاصی زاده, کوچه سنگ ریزه 36272988
اقامتگاه سنتی باغ مرشد یزد 8 1386 بلوار بسیج, روبروی شهرداری 36226774
اقامتگاه سنتی خالومیرزا اردکان 1 ستاره 6 1390 عقدا 32282767
اقامتگاه سنتی گلشن میبد میبد 8 1395 مهرجرد 9131529447
اقامتگاه سنتی فیروزه یزد 11 1395 خیابان مهدی 36272900
اقامتگاه سنتی باغ تیتو بافق 10 1394 خیابان امام خیابان مسجد جامع 32423601
اقامتگاه سنتی قنات یزد 18 1396 فهادان روبروی هتل کهن کاشانه 9133524866
اقامتگاه سنتی پارس یزد 12 1396 فهادان 9131590738
اقامتگاه سنتی الماس یزد 11 1397 کوچه حسینیان 9133574977
اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد 9 1396 کوچه حسینیان 9131518637
اقامتگاه سنتی قلعه کهنه یزد 10 1397 قلعه کهنه 9133514840
اقامتگاه سنتی دوستانه یزد 10 1396 خیابان امام, کوچه جنب مسجد شاه یحیی 9133522985
اقامتگاه سنتی آفاق روشن ابرکوه ابرکوه 3 ستاره 24 1396 محله دروازه میدان 9132542304
اقامتگاه سنتی رباط آجری سریزد مهریز 15 1396 سریزد 9133522117
اقامتگاه سنتی انار اردکان 15 1396 عقدا 9137082813
اقامتگاه سنتی خانه مستوفی ابرکوه 7 1396 ابركوه 9126491865
اقامتگاه سنتی میبد (شاه نشین) میبد 18 1396 ميبد, بلوار قاضی میر حسین 9131578646
مهمانپذیر فاطیما یزد 13 1396 میدان نماز ,بلوار امام حسین 9133542959
اقامتگاه سنتی هفت شهر مهریز 16 1397 مجتمع بین راهی آتنا 9132510747
هتل آپارتمان امین اشکذر 16 1387 نبش میدان بسیج 32727220
مهمانپذیر بهشتي یزد 15 يزد –ميدان شهيد بهشتي اول خيابان امام 62655173
مهمانپذیر آريا یزد 28 يزد خيابان دهم فروردين 36260411
مهمانپذیر  اميرچقماق یزد 13 يزد ميدان امير چقماق 62698233
مهمانپذیر اتوناج یزد 14 يزد خيابان امام بعدازکوچه فرهنگ 62600293
مهمانپذیر الزهرا یزد 8 يزد چهارراه فرهنگيان جنب شيريني عاصي زاده 62682293
مهمانپذیر گلها یزد 11 يزد ميدان شهي بهشتي ابداي خيابان امام کوچه حاج غلامرضا فقيه پلاک 7 62699163
مهمانپذیر گل یاس (پردیس) یزد 10 يزد خيابان امام روبروي بانک ملي 62720283
مهمانپذیر پرديسان  یزد 10 يزد ميدان مارکار کوچه شهيد ديمي روبروي فرش مشهد 36272428
مهمانپذیر مير  یزد 10 يزد خيابان امام –کوچه برخوردار 62295533
مهمانپذیر تابان یزد 10 یزد خیابان امام ،کوچه خواجه خضر 9131511999
هتل بهار اردکان اردکان 1 ستاره 13
مهمانپذیر عقابکوه تفت 10 1397 اسلامیه 9133529262
اقامتگاه سنتی الزهرا یزد 1397
اقامتگاه سنتی سلاطین یزد 10 1397
مهمانپذیر بنیاد  یزد 9 یزد،خیابان قیام،کوچه حسینیه حاجی یوسف 36272750
هتل طرح توسعه مشیر  یزد 4 ستاره 0 1397 یزد،خیابان قیام،کوچه حسینیه حاجی یوسف 9131547769
هتل طرح توسعه ارگ یزد یزد 4 ستاره 64 1397 دخمه 9131516667
اقامتگاه سنتی ترنج یزد 13 1397 وقت الساعه, نرسیده به خانه امام حسینی 9128911951
اقامتگاه سنتی عمارت مادری میبد 10 1397 میبد, شهیدیه 9131581456
اقامتگاه سنتی کیاوش یزد 18 بلوار بسیج، محله تل، کوچه مسجد الرحمن، کوچه باغ میرزا 9131135788
اقامتگاه سنتی قلعه وزیر میبد 5 1397 حجت آباد 9123173664
اقامتگاه سنتی آواسا یزد 27 1398 خیابان مهدی 9133534957
هتل پدیده مروست خاتم 2 ستاره 1398 مروست 9132502874
اقامتگاه سنتی جنگل یزد 13 1398 فهادان, روبروی سکه موزه حیدرزاده 9131521785
اقامتگاه سنتی ستاره آسمان یزد 10 1398 فهادان 9135219968
 شمعدونی یزد،خیابان امام ،کوچه شرکت گوشت کوچه 44
 آرا یزد ،خیابان مهدی ،جنب بانک رفاه ،کوچه سید
 هاشم خان
 عمارت بارمان
 لیلی ومجنون
 هتل سنتي حاج ملک
 مهمانپذیر احسان
 مهمانپذير ملت
 مهمانپذير کوير
 مهمانپذير مهدي
 مهمانپذير ناصر
 پهلوانپور مهریز ،مزوبرآباد،میدان توحید،باغ جهانی پهلوانپور
بومگردی خشت آباد یزد 7 1394 یزد،خ مهدی کوچه  فردوس  داخل حسینیه کوچک 9132570040
بومگردی سیگاری یزد 12 یزد- ضلع شرقی خیابان امام-کوچه بیست و یکم 9123400882
بومگردی خانه خشتی یزد 6 یزد- ضلع شرقی خیابان امام-کوچه بیست و یکم 9135162609
بومگردی نارنجستان یزد 3 یزد-  خیابان امام –کوچه سهل ابن علی-کدپستی8913678893 9134556599
بومگردی میرمحمدی یزد 14 1397 بلوار بسیج 9131522045
بومگردی امینی یزد 12 شهرستان یزد،خیابان فهادان،کوچه مسجد امام سجاد،خانه صدا و سیما 9133504600
بومگردی لمکده راد یزد 5 1398 محله کوشک نو- جنب آسیاب- پلاک 18 9133592737
بومگردی  یزد 6 1398 خیابان امام- کوچه مشروطه- محله دارالشفاء- پلاک 6 9133533791
بومگردی رخشین یزد 3 1395 یزد-خیابان دهم فروردین- جنب دروازه قصاب ها 9133513994
بومگردی سرای کهن یزد 9 1395 یزد – خ امام – جنب کشتارگاه 36212485
بومگردی واحه (اوسیس) یزد 8 1395 یزد – خ امام , بازار نو, نرسیده به خانه امام حسینی 9133550476
بومگردی هفت و یازده  یزد 7 1395 یزد کوه مالمیر انتهای کوچه 9137707505
بومگردی دالون یزد 4 1395 يزد خ سلمان ، کوچه شهيد کردي، کوچه شهيد مومني 6 9131576723
بومگردی  بابا حاجی یزد 6 1395 یزدخ سیدگلسرخ 9131534793
بومگردی کلوت یزد 6 1395 مسجد جامع کوچه مشروطه 9122194540
بومگردی  اوروزا یزد 4 1295 یزد خیابان انقلاب, کوچه انتقلاب 12 9390971920
بومگردی بادگیر یزد 7 1395 یزد- خ شهیدرجائی محله چهارمنار 9133733251
بومگردی خواجه خضر یزد 7 1395 یزد، برزن خواجه خضر 9133570333
بومگردی سه نیک یزد 13 1395 یزد، خيابان کاشاني، کوچه شمس 9131568164
بومگردی نقره یزد 8 1396 یزد، کوچه زورخانه پهلوان یزد، کوچه سیگاری 9132586949
بومگردی باغ 2 سرو تفت 8 باغ مورتین 9133529505
بومگردی ستاره یزد 8 1396 یزد، فهادان،کوچه بقعه دوازده امام 9133537624
بومگردی خانه خورشید یزد 7 1396 یزد-کوچه شیخ زاده-روبروی خانه وزیر-پلاک 4
بومگردی پنج دری  یزد 4 1396 محله خاجه خضر کوچه باروتکوب 9133522218
بومگردی آقایی ها(گروه شش بادگیری) یزد 5 1396 کوچه برخوردار. انتهایکوچه روبری آب انبار شش بادگیری 9132730914
بومگردی خانه سبز یزد 5 1396 انتهای کوچه برخوردار 9133536650
بومگردی بهار عمر یزد 7 یزد دربندگرجی 9130992769
بومگردی کوبه یزد 5 1395 یزد، کوی سهل بن علی 9353342929
بومگردی پادیاو یزد 3 :يزد ،خ امام خميني ، کوچه منار گلي ، کوچه جنب خانه امام حسيني ، پلاک 9125441979
بومگردی خانه حباب یزد 8 یزد حسینیه گازرگاه، کوچه یغمایی 9131560869
بومگردی باران یزد 5 1397 یزد فهادان جنب خانه محمودی 9138506210
بومگردی کوچه بالا یزد 4 یزد کوچه بالا 9131535085
بومگردی سرزمین آفتاب یزد 5 خیابان قیام 9139514064
بومگردی طارونه یزد 10 یزد، سید گلسرخ ، کوچه هفتم 9120048014
بومگردی پیری 8 1397 اردکان خیابان میرداماد 9133594942
بومگردی سرای درویش یزد 7 یزد فهادان، محدوده مدرسه ضیائیه بالاتر از هتل فهادان 9131573291
بومگردی دهکده فروردین یزد 4 1397 کیلومتر 23 جاده طبس 9133517664
بومگردی آسودن یزد 7 1397 کوچه هاشم خان 9121510681
بومگردی خانه کوچک لاری یزد 3 1397 خيابان امام خميني، کوچه
بومگردی بابا خداداد یزد 7 1396 روستای نصرت آباد شاهدیه 9132562983
بومگردی کهن پایاب یزد 7 1397 پشت حسینیه کوچک فهادان 9132521846
بومگردی گلستان یزد 5 1397 بعثت کوچه شریفی نژاد 9171001382
بومگردی  یزد 7 1397 فرخی, روبروی درب اورژانس 9133514039
بومگردی دربید یزد 3 1397 روستای دربید 9387652956
بومگردی فروردین یزد 6 1397 فهرج, کوچه مخابرات 9133524723
بومگردی کائنات یزد 8 روستای فهرج 9139542077
بومگردی  اردکان 4 1397 اردکان 9131583007
بومگردی مهرگرد مهریز 3 1394 مهریز, خیابان شهید منتظری, بن بست نوبهار 9121971167
بومگردی جهانگرد مهریز 4 1394 مهریز, جنب باغ پهلوان 9133516585
بومگردی گل افشان مهریز 4 1396 روستای گل افشان 9133571889
بومگردی مهرریزان مهریز 5 1397 سرچشمه, 9133744426
بومگردی ریواس مهریز 4 1396 بخش ارنان, روستای کرد آباد 9137771389
بومگردی کیان مهریز 5 1397 خیابان سید مصطفی خمینی 9122057880
بومگردی ممتاز مهریز 5 1397 روستای منشاد, محله مزرعه 9132541349
بومگردی عمه رباب میبد 4 1395 میبد, روستای مرور
بومگردی وستا میبد 4 1395 مزرعه کلانتر 9122493645
بومگردی شاطر بمان میبد 5 1395 میبد, ده آباد 9133542708
بومگردی بوم میبد 8 1395 میبد 9134530236
بومگردی رحیمیان میبد 3 1397 ندوشن, بلوار حضرت 9139531511
بومگردی  میبد 4 1397 میبد 9134514701
بومگردی  میبد 4 1397 روستای مزرعه کلانتر 9133565622
بومگردی نار تی تی تفت 6 1395 شهرستان تفت- محله راحت آباد 9194057118
بومگردی حاجی خان تفت 6 1396 روستای اسلامیه 9.13358E+20
بومگردی خانه معمار بافق 3 1395 بافق روستای قطرم 9136086507
بومگردی روشن ابرکوه ابرکوه 5 1395 خیابان باهنر, جنب خانه صولت 9132546137
بومگردی تیزک ابرکوه 5 1395 روستای تیزک
بومگردی  ابرکوه 4 1398 ابرکوه جلال آباد فراغه 9132543277
بومگردی کوچه باغ مهریز 4 1397 مهریز مزویر اباد 9132564642
بومگردی تاج الملوک یزد 6 1397 خیابان قیام کوچه حسینیه حاجی یوسف 9132508916
بومگردی سرو کهن ابرکوه 8 1395 ابرکوه, محله پشت آسیا 9131573805
بومگردی  مهریز 6 1397 بخادران, روستای مهدی آباد 9131521881
بومگردی  یزد 7 خیابان امام خمینی، کوچه مالمیر، روبروی حسینیه 9132514061
بومگردی  ابرکوه
بومگردی  مهریز 4 1398 روستا مدوار
بومگردی رستاق اشکذر 8 1395 دهستان رستاق 9138505008
بومگردی سرای بهشت شادکام بافق 4 1395 روستای شادکام 9135247871
بومگردی سید بافق 3 1396 روستای شادکام 9138554067
بومگردی چهارفصل خاتم 6 1396 مروست 9135145335
بومگردی رستم یزد 4 1396 زارچ 9132595320
بومگردی ارت اردکان 7 1396 اردکان خیابان شهید قانعی 9162568428
بومگردی طوبی بافق 4 1396 بافق روستای حاجی اباد 9133522354
بومگردی عبدالغفاری ابرکوه 5 1396 برکوه خیابان شهید رجائی کوچه باغ 91337877364
بومگردی کدخدا فهرج 6 1396 روستار ی فهرج بافت تاریخی 9133578011
بومگردی خانه سرو اردکان 6 اردکان عقداد روستای سرو سفلی 9133536700
بومگردی عمارت کلانتر تفت تفت 9131523750
بومگردی حاجی زینل تفت
بومگردی بی بی کل  بافق 6 1396 روستای شادکام 9139678031
بومگردی سادات بافق 5 1396 بافق باقر اباد روستای تراب اباد 9135136785
بومگردی نارونه تفت 4 1396 تفت روستای مبارکه بافت تاریخی 9133585898
بومگردی باغ دلگشاه رضائیه یزد 4 1397 روستای رضائیه 9132598705
بومگردی خانم جان ابرکوه 8 1397 ابرکوه روستای شهرسب 9901764045
بومگردی ده عروس بهاباد 10 1397 بهاباد کیلومتر پنجم مو اسلاتی 9135130866
بومگردی برزی تفت 5 1397 تفت ده بالا محله برزی 9131526007
بومگردی ثریا مهریز 5 1397 یزد مهریز روستای تنگ چنار 9104645612
بومگردی شهریار منشاد مهریز 5 مهریز روستای منشاد 9138546215
بومگردی  بافق 4 1396 بافق روستای صدرآباد 9364451161
بومگردی  مهریز 11 1397 9131535630
بومگردی  مهریز 3 1397 منشاد 9337612561
بومگردی  مهریز 4 1397 روستای طزنج , کوچه قلعه 9131525456
بومگردی خانه صفا یزد 6 1398 خیابان امام خمینی، بن بست 46 9122716466
بومگردی آریس بافق 1398 باقرآباد, قلعه باقرآباد 9138501345
بومگردی خانه رشید و سرور یزد 5 1398 بلوار بسیج، کوچه مهر، کوچه ششم، پ 4 9131540433
بومگردی یادگار پدر مهریز 5 1398
بومگردی شاخه نبات یزد 5 1398 بلوار امام زاده، کوچه شبستری, روبروی کوچه مصلی 9133574556
بومگردی آریابان مهریز 4 1398 منگ آباد 9132578649
بومگردی ایران باستان یزد 5 1398 خیابان امام, کوچه حسینیان 9133514179
بومگردی شهرزاد یزد 11 1398 بلوار بسیج, روبروی آب انبار رستم گیو 9132538302
بومگردی خشت و ماه اردکان 7 1398 اردکان
بومگردی سریزد مهریز 6 1398 روستای سریزد, روستای خواجه 9121640097
بومگردی عمارت بانو یزد 6 1398 فهادان, انتهای کوچه امامزاده حسن 9133559646
بومگردی  اردکان 4 1398 روستای ساغند 9133596966
بومگردی بید سوخته اشکذر 5 1397 خیابان فرودگاه, میدان صنعت, پایانه مسافربری 9132737346
بومگردی  یزد 7 خیابان  شهید رجایی، کوچه هاشم خان 9138515161
بومگردی  مهریز منگ آباد 9135256262
بومگردی دلخش خیابان امام کوچه مسجد منارگلی
بومگردی وثوقی خیابان دهم فروردین ابتدای کوچه 9121268486
بومگردی  اردکان اردکان ساغند 9131587008
بومگردی  یزد 5 1395 خیابان فهادان, کوچه شهید حسین میرزاده 9128130948
بومگردی  بافق 4 روستای حسن آباد 9138593383
بومگردی لیلی و مجنون یزد 13 1397 خیابان کاشانی, کوچه مرتاض 9.13857E+20
بومگردی آناهید یزد 7 خیابان انقلاب, کوچه پیرعلم 9198085080
بومگردی هاشم خان یزد 14 کوچه هاشم خان 9140708255
بومگردی  اردکان 4 1397 خرانق, کوچه پشت حسینیه 9133593135
بومگردی  اردکان 4 1397 روستای درند
بومگردی  اشکذر 4 1398
بومگردی  تفت 7 سرده, کوچه شهید منصوری 9132741954
بومگردی  تفت 6 خیابان طالقانی, ابتدای احمدآباد 9131523750
بومگردی  مهریز 3 1397 روستای تنگ چنار, روستای علی آباد 9131534585
بومگردی  میبد 4 1397 ندوشن, بلوار ابوالفضل 32314029
بومگردی  میبد 1397
بومگردی  ابرکوه 5 1397
بومگردی  مهریز 6 1398 روستای تنگ چنار مزرعه علی ملا شاه 9139537478